.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
یک پژوهشگر اقتصادی پاسخ می دهد ؛
چرا به سید شمس الدین حسینی رای دهیم؟
شمال نیوز : نماینده مجلس علاوه بر اشرافیت بر موضوعات مختلف کشور جهت قانون گزاری ،می بایست تجربه اجرای آن در سطح کشور را داشته باشد.....
چرا به سید شمس الدین حسینی رای دهیم؟

شمال نیوز: یک پژوهشگر اقتصادی با استقبال از دکتر سید شمس الدین حسینی برای نامزدی در یکی از حوزه های انتخابیه 9 گانه مازندران ، وی را ظرفیتی مهم برای مازندران دانست و از هم استانی های تنکابنی ، رامسری و عباس آبادی خواست در روز دوم اسفند به این اقتصاددان برجسته مازندرانی رای دهند .

 

وی در یادداشتی که برای شمال نیوز نوشت ، آورده است :

 

در سطح ملی:

 

 *با توجه به شرایط نامناسب اقتصادی ایران،به منظور اجرای ترمیم اقتصاد متلاشی شده، نیاز به ورود نمایندگان تازه نفس ،قاطع،اخلاق مدار و با تجربه می باشد.

 

از این رو دکتر سید شمس الدین حسینی با توجه به تخصص و سابقه در بالاترین سطوح اقتصاد کشور می تواند راهگشای مناسبی در زمینه ترمیم اقتصاد باشد.

 

*نماینده مجلس علاوه بر اشرافیت بر موضوعات مختلف کشور جهت قانون گزاری ،می بایست تجربه اجرای آن در سطح کشور را داشته باشد.

 

از این رو دکتر سید شمس الدین حسینی با توجه به سابقه وزارت اقتصاد و امور دارائی می تواند در وضع قوانین و دستور العمل های اجرائی کمک شایانی به مجلس شورای اسلامی نماید.

 

*نماینده مجلس قبل از وضع قوانین و نظارت بر آن ،می بایست از نظر تحقیقاتی و پژوهشی موضوعات را بررسی و اشرافیت کامل روی موضوع داشته باشد.

 

از این رو دکتر سید شمس الدین حسینی با توجه به سوابق پژوهشی و دانشگاهی نظیر عضویت در هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبائی و ریاست گروه منابع اقتصاد دفاع مرکز تحقیقات استراتژیک نیروهای مسلح ،در این زمینه می تواند صاحب قدم  باشد.
 

در سطح استانی و منطقه ای:

 

*نماینده مجلس می بایست دارای تجربه ، پیگیر ،پرتلاش و مردمی باشد تا بتواند به عنوان یک بازوی قوی در سطح استان و منطقه موجبات پیشرفت شهری و استانی حوزه انتخابیه گردد.
از این رو دکتر سید شمس الدین حسینی با توجه به تجارب فراوان ملی می تواند موجب ارتقای پیشرفت در حوزه تنکابن،رامسر و حتی استان مازندران  گردد.

محراب رئیسیان
پژوهشگر اقتصادی


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.13 seconds.